نمایندگی یخچال و ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر برندهای مختلف یخچال و لباسشویی با ارزان ترین قیمت

نمایندگی یخچال و ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر برندهای مختلف یخچال و لباسشویی با ارزان ترین قیمت

برند ال جی یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی در بین ایرانی ها می باشد . دفتر مرکزی ال جی واقع در برج دوقلوی ال جی در شهر سئول است . رقیب سر سخت این برند سامسونگ است . این دو شرکت نه تنها در کشور خود بلکه در سطح جهان نیر رقابت دارند . اگرچه ال جی سعی کرده محصولات گوناگونی تولید کند ولی همچنان در تولید محصولات خانگی پیشتاز است .

شرکت فیکس فریجیدر تعمیرات یخچال فریزر و تعمیرات ماشین لباسشویی دیگر برندها را نیز با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد . شرکت فیکس فریجیدر نمایندگی تعمیر محصولات ال جی می باشد . برای سفارش تعمیر محصول ال جی روی دکمه تماس با ما کلیک کنید .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هاردستون یک شرکت انگلیسی است . اگر چه این شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی با کیفیت است اما کارخانه ی تولیدی ندارد و کارخانه هایی در سراسر جهان محصولات این برند را تولید می کنند . شرکت هاردستون محصولات بزرگی همچون یخچال و گاز و لوازم خانگی کوچک را تولید می کند .

شرکت فیکس فریجیدر تعمیرات یخچال فریزر  و تعمیرات ماشین لباسشویی  دیگر برندها را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد . شرکت فیکس فریجیدر نمایندگی تعمیر محصولات هاردستون می باشد . برای سفارش تعمیر محصول خود روی دکمه تماس با ما کلیک کنید .


منبع :fixfrigidaire

  • ۹۸/۰۵/۱۳
  • fix fixfrigidaire

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی